به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

راهبرد مشارکت عمومی

راهبرد مشارکت عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان زنجان


اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 می توانید دیدگاه خود را از طریق درگاه و قسمت ارسال و پیگیری که آدرس دسترسی آن بروی تارنما قرار داده شده به صورت الکترونیکی و یا منوی ارتباط با ما  به صورت حضوری در میز خدمت اداره کل به این اداره کل انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم

 می توانید به صورت تلفنی و سامانه تماس با ما(تماس با مدیران)  و همچنین از منوی نظر سنجی نسبت به ارائه نظرات خود و همچنین از قسمت نظرسنجی در تارنما  در نظر سنجی های متفاوت ما را از دیدگاههای  خود آگاه سازید